1. Hvad tid åbnes der for salg af tilbud til næste dag?

Vores system nulstiller kl. 00.00, der bliver samtidigt løbende lagt mad op i løbet af dagen så snart en bager eller en restaurant kan se de har noget til overs.

  1. Er den restaurant du vil købe fra udsolgt? Eller oplever du at der altid er udsolgt?

Konceptet er meget populært og derfor kan man opleve at der hele tiden er udsolgt. En restaurant står kun som udsolgt hvis de rent faktisk har udsolgt, hvis de er lukket den dag, hvis de ikke sælger overskudsmad den dag eller hvis de har sagt ja til at være med i konceptet men endnu ikke er startet. Vi sætter pris på hvis alle henvendelser ang.  restauranter og udvalg af tilbud går igennem os, da det kan være til gene for restauranterne med de mange opkald og henvendelser, hvilket tidligere har gjort at nogle restauranter desværre har droppet kampen imod madspild.

  1. Jeg oplever problemer med app’en og kan f.eks ikke se restauranter i mit nærområde eller gennemfører køb, hvad gør jeg?

Oftest kan problemer med app’en løses ved at slette den helt fra telefonen og installere den igen.

  1. Vil du gerne have refunderet dine penge?

Vi refunderer selvfølgelig dine penge hvis du har modtaget et måltid eller har haft en uretfærdig oplevelse med konceptet. Ved klager og ønske om refundering bedes du sende dit ordre ID og bestillingstidspunkt med i mailen/facebook beskeden, det gør det hurtigere og nemmere for os at undersøge hvad der er sket og refunderer hvis klagen er berettiget.

  1. Kan jeg afbestille og få refunderet mine penge hvis jeg alligevel ikke har mulighed for at hente min bestilling i aften?

Så længe du kontakter os senest 3 timer før afhentningstidspunktet på din ordre, refunderer vi gerne. Grunden til at vi har denne regel er at vi skal være sikre på at kunne nå at sælge maden til en anden, så den ikke ender i skraldespanden.

  1. Kan du ikke logge på og vil gerne have slettet din bruger, så du kan oprette den forfra?

Send os en mail med den mail brugeren er tilknyttet, så bliver det gjort indenfor 24 timer.

  1. Vil du gerne have en restaurant nær dig med?

Du er mere end velkommen til at opfordre restauranter der ikke allerede er med, til at komme med i Too Good To Go. Desto flere der har fortalt dem at de burde være med, desto nemmere gør det det for os at få dem med når vi først kommer  i kontakt med dem. Send os gerne en mail med overskriften ”restaurant lead” og restaurantens oplysninger i mailen, så lover vi at tage kontakt til dem hurtigst muligt.

 

Fang os på info@toogoodtogo.dk eller Facebook
– Vi besvarer alle mails inden for 24 timer.

TGTG

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *