• Ankom i den angivne tid
    Årsag: Hvis du kommer før tid, kan der stadig være gæster i restauranten, og hvis du kommer efter, kan restauranten være lukket.

  • Vent udenfor restauranten, hvis du kommer for tidligt
    Årsag: Restauranten værdsætter, at du venter udenfor, hvis du kommer før tid. De skal fokusere på deres aktuelle gæster, og for mange mennesker vil være besværligt for personalet.
  • Fyld kun den ene side af boksen
    Årsag: Boksen er lavet til at lukke. Hvis du vil have mere mad, må du købe en boks mere.
  • Medbring din egen pose og bestik
    Årsag: Vi forsøger at belaste miljøet så lidt som muligt.
  • Vær høflig og del dine erfaringer med andre
    Årsag: Hils på personalet med et smil, og del en positiv oplevelse med de andre gæster.
  • Bestil tidligt hvis du vil være sikker på at få mad fra din yndlings restaurant
    Pro tip: Tilbuddene fornyes kl. 00.00 hver aften, dog kan de ske det bliver forsinket.
  • Er den restaurant du vil købe fra udsolgt? Eller oplever du at der altid er udsolgt?
    Konceptet er meget populært og derfor kan man opleve at der hele tiden er udsolgt. En restaurant står kun som udsolgt hvis de rent faktisk har udsolgt, hvis de er lukket den dag, hvis de ikke sælger overskudsmad den dag eller hvis de har sagt ja til at være med i konceptet men endnu ikke er startet. Vi sætter pris på hvis alle henvendelser ang.  restauranter og udvalg af tilbud går igennem os, da det kan være til gene for restauranterne med de mange opkald og henvendelser, hvilket tidligere har gjort at nogle restauranter desværre har droppet kampen imod madspild.
  • Jeg oplever problemer med app’en og kan f.eks. ikke se restauranter i mit nærområde eller gennemfører køb, hvad gør jeg?
    løsning: Oftest kan problemer med app’en løses ved at slette den helt fra telefonen og installere den igen. Du er velkommen til at kontakte vores altid hjælpsomme kundeservice, hvis det ikke virker. Du kan også bestille over vores hjemmeside, hvor du vil få en kvittering på mail, som du så kan åbne på telefonen.
  • Vil du gerne have refunderet dine penge?
    Vi refunderer selvfølgelig dine penge hvis du har haft en uretfærdig oplevelse med konceptet. Ved klager og ønsker om refundering bedes du sende dit ordre ID og bestillings tidspunkt med i mailen/facebook-beskeden, det gør det hurtigere og nemmere for os at undersøge hvad der er sket og refunderer hvis klagen er berettiget.
  • Kan jeg afbestille og få refunderet mine penge hvis jeg alligevel ikke har mulighed for at hente min bestilling i aften?
    Så længe du kontakter os på info@toogoodtogo.dk senest 3 timer før afhentningstidspunktet på din ordre. Grunden til at vi har denne regel er at vi skal være sikre på at kunne nå at sælge maden til en anden, så den ikke ender i skraldespanden.
  • Vil du gerne have en restaurant nær dig med?
    Vi arbejder på højtryk på at få ALLE restauranter, bagere etc. med i konceptet. Vi tager gerne imod tips til hvem vi bør kontakte og opfordrer alle jer til at fortælle jeres yndlings restauranter om Too Good To Go.

 

TGTG gris

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *