Bestilling

Få svar på spørgsmål om bestilling, annullering af ordrer, kvitteringer mm.

Hvordan bestiller jeg i appen?

1. Download Too Good To Go appen og opret en konto. 2. Når du har slået GPS’en til, viser startsiden dig forretninger tættest på dig med måltider til salg. 3. Vælg den forretning, du har lyst til, betal i appen, og din kvittering gemmes automatisk i appen. 4. Kom til forretningen på det angivne tidsrum og vis din kvittering. Personalet i forretningen sørger herefter for, at du får din mad. Helt enkelt!

Jeg kan ikke se nogle forretninger på kortet eller i listen

Tjek dit filter og prøv at udvide dine søgekriterier; afhentningstidspunkt, afstand til forretning mv.

Hvordan og hvornår kan jeg købe måltider fra mit favoritsted?

Appen er populær, så for at sikre dig måltider fra dine yndlingssteder, skal du nogle gange være hurtigt ude. Måltiderne bliver sat til salg 15 min. efter afhentningstidspunktet for forretningen er slut for dagen og flere af de populære forretninger bliver udsolgt kort tid derefter - så sørg for at tjekke appen løbende og holde øje med dine favoritsteder. Hvis forretningerne kan se, at de har mere eller mindre mad i overskud, kan de justere antallet af måltider til salg i løbet af dagen.

Hvordan kan jeg annullere et køb?

Hvis ikke du kan nå at hente maden af den ene eller anden grund, kan du annullere dit køb på kvitteringen i appen. Du skal annullere senest 3 timer før afhentningstidspunktet, så maden kan nå at blive reddet af en anden.