Bestil måltider til i morgen - nu!

*Funktionen gælder kun for de nyeste versioner af appen, så sørg for at opdatere din Too Good To Go app, hvis du vil bestille mad dagen i forvejen*


Du kan nu også bestille måltider, som skal reddes næste dag hos alle forretninger i appen. Det betyder, at du har masser af tid til at bestille din mad, så vi sammen kan redde endnu flere måltider.


15 min. efter afhentningstidspunktet for forretningen er slut, vil du kunne bestille et måltid til dagen efter - så kan du redde et måltid dagen inden og klappe dig selv på skulderen for at være en super organiseret madspildsredder.


Hvis du ikke er en natteravn, er du derfor nu også fri for at kæmpe med at holde dig vågen til midnat, hvor alle måltider før er blevet frigivet. Det vil sige, at du kan gå tidligt i seng og være frisk til at hente din brunch, frokost eller bagerpose hos din Too Good To Go forretning næste dag.


Nu tænker du nok: Er det her mad så overhovedet mad, som ville være spildt? Svaret er JA. Vores restauranter, cafeer og butikker har et godt overblik over deres madspild, så de ved mere eller mindre hvor meget mad, de har til overs hver dag . De ved bare ikke altid hvad det er, og det er her lykkeposerne og lykkeboksene kommer ind i billedet.


Som altid, hvis forretningen du bestiller fra har en ekstra travl dag og ikke har noget madspild i sidste ende, giver vi dig besked på email og SMS mindst 1 time før afhentningstidspunktet starter.


Hvis du er uopmærksom, meget træt eller måske lidt beruset, og får bestilt måltidet til næste dag ved et uheld, skal du ikke bekymre dig. Du skal bare klikke på “afbestil”-knappen på din kvittering inde i appen. Husk altid at afbestille din ordre mindst 3 timer inden afhentningstidspunktet - dette giver nemlig andre muligheden for at redde måltidet!


Hvis du glemmer at afhente din ordre, kan vi desværre ikke refundere dig (som altid). Men hvis du skriver til os, at du vil afbestille eller afbestiller inde i appen mindst 3 timer inden starten af afhentningstidspunktet refunderer vi dig selvfølgelig (også som altid).


Endnu engang tak for at være en ægte madspildsredder!


Dit Too Good To Go team


FAQ


Vent lige lidt - det dér er ikke madspild!

Åh jo, det er det! Forretningerne ved cirka hvor meget mad de har tilbage dagligt, og derfor kan de normalt forudsige hvor mange portioner (lykkeposer eller lykkebokse) de har til salg næste dag. Når du bestiller dit måltid til næste dag efter dagens afhentningstidspunkt, betyder det bare, at du har bedre tid til at bestille din mad.


Kan jeg stadig bestille til samme dag?

Hvis ikke du vil bestille dagen inden, er der ingen problemer! Så gør du bare præcis, som du plejer; finder dit måltid i appen, bestiller til samme dag og henter måltidet på det normale afhentningstidspunkt. Og så ellers hjem eller ud i det blå og nyd din overskudsmad med god og grøn samvittighed.


Jeg er ved en fejl kommet til at bestille mad til i morgen i stedet for i dag - hvad gør jeg nu?

Ingen panik! Alt du skal gøre er at klikke på “afbestil” knappen på din kvittering i appen mindst 3 timer inden starten af afhentningstidspunktet og så vil din ordre blive aflyst.


Jeg har glemt at hente min ordre, som jeg bestilte i går, kan jeg få pengene tilbage?

Desværre, vi kan ikke refundere måltider, du har glemt at hente - vi anbefaler, at du sætter en alarm på din telefon, så du ikke glemmer det næste gang. Men husk, at hvis du siger til mindst 3 timer inden starten af afhentningstidspunktet, at du ikke har mulighed for at hente din ordre, eller afbestiller inde i appen, vil din ordre blive refunderet.


Har du stadig spørgsmål eller måske en kommentar? Så skriv meget gerne til os på [email protected]

Lea Mosegaard

Download appen

Hent Too Good To Go appen og red dit første måltid i dag! Download til iPhone eller til Android.

App StoreGoogle Play